Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Léčitel

Bylo mi zle. Znovu jsem se svíjela v bolestných křečích. Nerozuměla jsem, proč se ty bolesti stále opakují. Už víc jak deset let jsem nebyla u lékaře. Jediný, komu jsem věřila, že mě vyléčí, byl ON.

Na malou chvíli mě napadlo, co kdybych si zašla pro druhý názor, co kdybych se objednala někam na vyšetření. Ihned jsem však tuhle hloupou myšlenku zahnala pryč. Co by si pomyslel ON? Považoval by to za obrovskou zradu. Řekl by mi, že mu dostatečně nedůvěřuji. Řekl by, že si neuvědomuju, jaký mám štěstí, že se o mě stará právě ON. Všichni ostatní jsou odkázáni na hloupý lékaře, kteří nevědí, co dělají. 

Pokud si tam chci jít, ať jdu, ale ať už se nevracím. 

 

A co by tomu řekli doma? Vzpomněla jsem si na dětství. Vzpomněla jsi si, jak se moje máma hádala s babičkou, která mě chtěla vzít k doktorovi. Jak si to máma nepřála.
A když mě tam babička nakonec tajně vzala, schytala jsem to já. Měla jsem se víc bránit. Říct ne.

 

Pokud někdo musel k lékaři na povinnou prohlídku, vždy mu to nahlásil předem.
,,Neboj, já se o to postarám. Nic ti nenajdou. Tvojí nemoc schovám, aby se v tobě nechtěli začít hrabat. Zničili by nám celou naší léčbu.” řekl vždycky. 
 

A znovu ta obrovská bolest, která mě vytáhla z mých myšlenek.
 

Doma mě učili, že ho nemám mimo den léčení obtěžovat. Jen pokud je to opravdu nutný. Už jsem nemohla dál. Vzala jsem do ruky mobil a poslala mu zprávu: ,,Moc se omlouvám, že tě ruším. Je mi hrozně špatně. Bolí mě celé břicho. Moc prosím, nepodíval by ses na mě? Moc děkuji. Lucka”
 

Ještě několik minut jsem ležela v bolestivým křečích. Potom najednou ustaly. Ulevilo se mi. Rozplakala jsem se a nahlas opakovala (snad jsem doufala, že je se mnou a že mě slyší): Promiň, že jsem tě obtěžovala, ale tak moc ti děkuji. Jsem ti vděčná.

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lucie Svobodová | sobota 20.1.2024 18:17 | karma článku: 14,49 | přečteno: 716x
  • Další články autora

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma: 15,09 | Přečteno: 1608x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Richardova holčička

,,Lucie, vždyť ti to říkám. Tys byla úplnej magor! Nedalo se s tebou vůbec mluvit.” odvětila stroze, aniž by brala nějaký velký ohled na moje city. Vzpomněla jsem si, že jsem to na ní měla vlastně docela ráda.

21.2.2024 v 21:31 | Karma: 10,71 | Přečteno: 519x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Velké sousto

,,Promiň, já tohle asi nemůžu. Nezvládnu to. Je toho na mě moc.” řekl mi potichu a nepřestával nervózně přešlapovat. Byl to přesně týden, co jsem mu to konečně řekla.

18.2.2024 v 19:52 | Karma: 12,15 | Přečteno: 664x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Jen díky Tobě

,,Říkáte, že jste díky němu udělala autoškolu. Vy jste opravdu věřila, že tam je při zkoušce s vámi, dohlíží na vás ve formě nějaké energie nebo dokonce udělá tu zkoušku za vás?”

12.2.2024 v 23:07 | Karma: 11,47 | Přečteno: 403x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Léčitel II.

Pomalu jsem otevřela oči, ale všechno bylo rozmazané. V první chvíli jsem si nedokázala vzpomenout, kde to jsem. Byla jsem hrozně slabá.

7.2.2024 v 1:17 | Karma: 9,29 | Přečteno: 474x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Muž utekl z hořícího bytu na balkon, hasiči ho dostali dolů po žebříku

17. května 2024  10:15

Nečekaný budíček měli dnes kolem páté hodiny ráno lidé z třípatrového bytového domu v Březové na...

Fingerland: Izrael se bojí, že zabředl do válečného patu. Neví jak z toho ven

17. května 2024

Vysíláme Válka o Gazu může skončit patem a zároveň se blíží konec premiéra Benjamina Netanjahua. V Rozstřelu...

Hádka o školních absencích skončila vraždou v rodině, hoch za ni dostal 7 let

17. května 2024  9:36,  aktualizováno  9:52

Ve čtvrtek u Krajského soudu v Liberci při neveřejném jednání padl sedmiletý rozsudek nad mladíkem,...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 16
  • Celková karma 12,65
  • Průměrná čtenost 713x
Jsem sedmadvacetiletá holka, která se rozhodla psát o tom, co prožila. Od mých osmi let jsem byla součástí skupiny, kterou by většina odborníků (a nejspíš i neodborníků) nazvala pojmem sekta. 

instagram: @mujzivotvsekte

Seznam rubrik