Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Tělo bez duše

Už uběhlo několik měsíců od jeho zmizení. Nevěděla jsem, co se děje. Netušila jsem, proč je najednou pryč. Pravidelná sezení se zrušila. Měli jsme čekat, co bude dál. Nikdo mi nic neřekl a já jsem byla den ode dne zoufalejší.

Nevěděla jsem, co dělat. Potřebovala jsem jeho podporu, rady a pocit, že na mě dohlíží. Můj život přestával dávat smysl. Jediné, co mě drželo nad vodou byla myšlenka, že se k nám brzy vrátí a že na nás dohlíží a léčí nás z dálky. Schovávala jsem si peníze za každé sezení, které neproběhlo a doufala jsem, že mu tu obálku plnou peněz budu moci brzy předat osobně. Strašně moc mi chyběl. Kdybych napsala, že byl pro mě jako člen rodiny, nebyla by to pravda. Znamenal pro mě mnohem víc. Pár dní po Vánocích mě kontaktoval táta. Byla jsem vzteky bez sebe, nerozuměla jsem, proč mě konečně nenechá na pokoji. 

,,Slyšel jsem, co se stalo. Tak jsem jen chtěl vědět, jestli jsi v pořádku.” řekl bez pozdravu. 

,,Nevím, o čem to mluvíš.” odvětila jsem stroze. 

,,Doneslo se ke mně, že léčitel zemřel. Vím, co pro tebe znamenal.” pokračoval. 

Nemohla jsem uvěřit tomu, co říká. Rychle jsem zabouchla dveře a snažila se popadnout dech. Krev se mi nahrnula do hlavy, všechno bylo v mlze. 

,,Ne, to není možný. Není to možný. Ne, ne, ne, ne, ne!” opakovala jsem stále dokola. Přišla jsem si najednou tak slabá. Moje tělo přestalo fungovat. Sesunula jsem se k zemi a propukla v nezastavitelný pláč. Byla jsem si jistá, že tohle nepřežiju, že je tohle můj konec. 

Když přišla máma, našla mě schoulenou na zemi. Nebyla jsem schopná komunikovat. Dokázala jsem se ze sebe dostat jen jedinou větu: ,,Chci umřít, nemůžu tu být bez něj.”

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Lucie Svobodová | sobota 18.11.2023 12:30 | karma článku: 13,47 | přečteno: 525x
  • Další články autora

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma: 15,09 | Přečteno: 1612x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Richardova holčička

,,Lucie, vždyť ti to říkám. Tys byla úplnej magor! Nedalo se s tebou vůbec mluvit.” odvětila stroze, aniž by brala nějaký velký ohled na moje city. Vzpomněla jsem si, že jsem to na ní měla vlastně docela ráda.

21.2.2024 v 21:31 | Karma: 10,71 | Přečteno: 520x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Velké sousto

,,Promiň, já tohle asi nemůžu. Nezvládnu to. Je toho na mě moc.” řekl mi potichu a nepřestával nervózně přešlapovat. Byl to přesně týden, co jsem mu to konečně řekla.

18.2.2024 v 19:52 | Karma: 12,15 | Přečteno: 665x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Jen díky Tobě

,,Říkáte, že jste díky němu udělala autoškolu. Vy jste opravdu věřila, že tam je při zkoušce s vámi, dohlíží na vás ve formě nějaké energie nebo dokonce udělá tu zkoušku za vás?”

12.2.2024 v 23:07 | Karma: 11,47 | Přečteno: 404x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Léčitel II.

Pomalu jsem otevřela oči, ale všechno bylo rozmazané. V první chvíli jsem si nedokázala vzpomenout, kde to jsem. Byla jsem hrozně slabá.

7.2.2024 v 1:17 | Karma: 9,29 | Přečteno: 477x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Wildersův kandidát na premiéra má problém. Dohnal ho lék proti rakovině

20. května 2024  13:20

Hlavní kandidát na budoucího nizozemského premiéra Ronald Plasterk čelí kritice kvůli patentu na...

Opilý cyklista po pádu usnul přímo na silnici. Naměřili mu přes čtyři promile

20. května 2024  13:05

Cyklista, který projížděl v pátek po 21. hodině úsekem mezi Švrčovem a Lazníky na Přerovsku, při...

Zápas Česka s Rakouskem byl na ČT zatím nejsledovanější, dívaly se až dva miliony lidí

20. května 2024  13:03

Páteční zápas Česka s Rakouskem na MS v ledním hokeji byl zatím na kanále ČT Sport s 1,88 milionu...

Maturanti se zlepšili v testech z češtiny a matematiky, hůře jim šla angličtina

20. května 2024  13:02

U státních maturitních zkoušek letos nezvládlo didaktické testy z českého jazyka méně studentů než...

byt s terasou
byt s terasou

Velvarská, Horoměřice, okres Praha-západ
7 450 000 Kč

  • Počet článků 16
  • Celková karma 12,90
  • Průměrná čtenost 733x
Jsem sedmadvacetiletá holka, která se rozhodla psát o tom, co prožila. Od mých osmi let jsem byla součástí skupiny, kterou by většina odborníků (a nejspíš i neodborníků) nazvala pojmem sekta. 

instagram: @mujzivotvsekte

Seznam rubrik