Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe. 

Jednou z těch, kteří tu pro mě celou dobu byli, prošli se mnou celou tu dlouhou cestu, byla E.

Byla jsem v šoku, když jsem E. dopověděla celý příběh toho, co se stalo a vzpomínala, jak jsem s ní na těchto věcech nikdy neshodla. Ona mě vyslechla, mluvila se mnou o všem, ale nikdy nepřišla věta “já jsem ti to říkala”, přestože by mi ji mohla opakovat každý den. Protože mi to opravdu mnohokrát říkala.

Jediná věta, kterou jsem od ní slyšela, byla: “Jsem ráda, že už je po všem.”

Ve všech těch dobách se mnou mluvila o různých doporučeních, které jsem splňovala a radách, které jsem uposlechla. Vždycky řekla svůj názor, věděla jsem, že s tím nesouhlasí. Ale nikdy neměla potřebu se se mnou hádat a přesvědčovat mě, protože věděla, že by to v danou chvíli nikam nevedlo.

Netrávila se mnou mnoho času. Držela si zdravý odstup, který potřebovala, ale zároveň jsem já sama měla pocit, že z mého života nikdy úplně tak nezmizela. Měla jsem pocit, že je tu pro mě, kdybych potřebovala. Tahle část “jsem tu pro tebe, pokud to přijde, ale musím respektovat svoje duševní zdraví” považuji zpětně pro mě za opravdu důležitou a obdivuhodnou. 

Nikdy mi nic z toho neschvalovala, ale zároveň ve mně nevzbuzovala pocit, že jsem magor. 

Ano, možná jsem byla, pokud člověk chce používat takové označení. Nejspíš si to i ona sama myslela. Také jsem to mnohokrát slyšela jinde. Ale když vám někdo neustále vyčítá, že jste “sektářskej magor”, nezáleží úplně na tom, jestli je to pravda. Ve mně to vzbuzovalo ještě větší nenávist a nedůvěru vůči lidem a okolí. Uzavíralo mě to ještě více do skupiny, které jsem byla součástí. Vzbuzovalo to ve mně pocit “nikdo mi nerozumí, nikdo se mě nesnaží pochopit a když odejdu, nikdo tu pro mě nebude”. 

A když to všechno skončilo, pomáhá mi vzpomenout si, kdo jsem vlastně byla dřív, kdo jsem a kdo chci být. Pomáhá mi orientovat se v pro mě novém světě.

Autor: Lucie Svobodová | čtvrtek 28.3.2024 8:59 | karma článku: 15,09 | přečteno: 1582x
  • Další články autora

Lucie Svobodová

Richardova holčička

,,Lucie, vždyť ti to říkám. Tys byla úplnej magor! Nedalo se s tebou vůbec mluvit.” odvětila stroze, aniž by brala nějaký velký ohled na moje city. Vzpomněla jsem si, že jsem to na ní měla vlastně docela ráda.

21.2.2024 v 21:31 | Karma: 10,71 | Přečteno: 507x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Velké sousto

,,Promiň, já tohle asi nemůžu. Nezvládnu to. Je toho na mě moc.” řekl mi potichu a nepřestával nervózně přešlapovat. Byl to přesně týden, co jsem mu to konečně řekla.

18.2.2024 v 19:52 | Karma: 12,15 | Přečteno: 658x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Jen díky Tobě

,,Říkáte, že jste díky němu udělala autoškolu. Vy jste opravdu věřila, že tam je při zkoušce s vámi, dohlíží na vás ve formě nějaké energie nebo dokonce udělá tu zkoušku za vás?”

12.2.2024 v 23:07 | Karma: 11,47 | Přečteno: 387x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Léčitel II.

Pomalu jsem otevřela oči, ale všechno bylo rozmazané. V první chvíli jsem si nedokázala vzpomenout, kde to jsem. Byla jsem hrozně slabá.

7.2.2024 v 1:17 | Karma: 9,29 | Přečteno: 467x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Léčitel

Bylo mi zle. Znovu jsem se svíjela v bolestných křečích. Nerozuměla jsem, proč se ty bolesti stále opakují. Už víc jak deset let jsem nebyla u lékaře. Jediný, komu jsem věřila, že mě vyléčí, byl ON.

20.1.2024 v 18:17 | Karma: 14,49 | Přečteno: 706x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Pro mírové rozhovory s Ukrajinou nejsou důvody, řekl Kreml. Jednat odmítá i Kyjev

27. dubna 2024  11:45,  aktualizováno  12:14

V současné době neexistují důvody pro mírové rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou, protože Kyjev...

KOMENTÁŘ: Jako figurky na šachovnici StB. Akce Skaut byla obří past na odboj

27. dubna 2024

Premium Odboj, nebo provokace? Před pětasedmdesáti lety, v dubnu roku 1949, vrcholila u nás akce Skaut,...

Sociální nůžky se rozevírají. Češi chudnou, ač pracují, říká antropoložka

27. dubna 2024

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 45 573 korun hrubého, vypočítala Platforma pro...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 16
  • Celková karma 11,74
  • Průměrná čtenost 713x
Jsem sedmadvacetiletá holka, která se rozhodla psát o tom, co prožila. Od mých osmi let jsem byla součástí skupiny, kterou by většina odborníků (a nejspíš i neodborníků) nazvala pojmem sekta. 

instagram: @mujzivotvsekte

Seznam rubrik