Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jen díky Tobě

,,Říkáte, že jste díky němu udělala autoškolu. Vy jste opravdu věřila, že tam je při zkoušce s vámi, dohlíží na vás ve formě nějaké energie nebo dokonce udělá tu zkoušku za vás?”

,,Ano. Naprosto. Jízdy v autoškole. Obhajoba bakalářské práce. Obhajoba diplomové práce. Pracovní pohovor. Věřila jsem, že všechno jsem zvládla jen díky němu.”

 

,,Tak co? Pohoda, ne? Ten komisař byl mimo, viď? Já jsem ho pěkně vypnul.” zeptal se mě hned, jak jsem přišla a lišácky na mě mrkl. 

,,Ano, bylo to dobrý. Ale i já jsem byla úplně mimo, jak kdybys to auto snad řídil za mě.” odpověděla jsem s mírným úsměvem. Uvnitř jsem si vlastně vůbec nebyla jistá, jestli to, co říkám je pravda a jestli tomu vůbec věřím, ale moc jsem ho chtěla potěšit. Nepřicházelo v úvahu se nad takovýmihloupostmivůbec zamýšlet. Navíc do sebe všechno zapadalo. Nebyla přece ani minimální šance, abych já něco takového zvládla sama za sebe. Kdybych byla odkázaná jen na sebe, určitě bych hrozně pohořela.

 

,,Bylo to snad ještě vtipnější, než když jsem ti pomáhal s tím pracovním pohovorem, co?” pokračoval a nepřestával se smát.

Věděla jsem, že v tu chvíli máme publikum. Další lidé ze skupiny poslouchali a já si užívala pocit, že já jsem ta, kdo s R. takhle přátelsky mluví a oni mohli jen poslouchat. Nebyli součástí, já byla. Odkývala bych mu snad cokoliv jen za špetku jeho pozornosti.

 

,,Ten pracovní pohovor si pamatuju! Oni snad ani vůbec nevěděli, co říkali. Mluvil jsi za ně, viď?” nepřestávala jsem mu přihřívat polívčičku. ,,Moc ti děkuju! Nevím, co bych bez tebe dělala. Vždycky mi se vším pomůžeš. Jen díky tobě jsem všechny ty věci zvládla.” pokračovala jsem v děkovné řeči, ale jeho pozornost už se ubírala zase jinam. Moje chvilka byla pryč.

 

Týdny strávené nad přípravou ke státnicím, měsíce strávené psaním bakalářské a diplomové práce. Dva červené diplomy. Noci strávené přípravou na zkoušky z autoškoly. Stoprocentní úspěšnost. A přesto jsem věřila, že na mém úspěchu nemám ani drobný podíl. Všechno byla jeho zásluha. Tolik let podceňování a zlehčování čehokoliv, co se mi povedlo.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lucie Svobodová | pondělí 12.2.2024 23:07 | karma článku: 11,47 | přečteno: 397x
  • Další články autora

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma: 15,09 | Přečteno: 1598x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Richardova holčička

,,Lucie, vždyť ti to říkám. Tys byla úplnej magor! Nedalo se s tebou vůbec mluvit.” odvětila stroze, aniž by brala nějaký velký ohled na moje city. Vzpomněla jsem si, že jsem to na ní měla vlastně docela ráda.

21.2.2024 v 21:31 | Karma: 10,71 | Přečteno: 514x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Velké sousto

,,Promiň, já tohle asi nemůžu. Nezvládnu to. Je toho na mě moc.” řekl mi potichu a nepřestával nervózně přešlapovat. Byl to přesně týden, co jsem mu to konečně řekla.

18.2.2024 v 19:52 | Karma: 12,15 | Přečteno: 662x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Léčitel II.

Pomalu jsem otevřela oči, ale všechno bylo rozmazané. V první chvíli jsem si nedokázala vzpomenout, kde to jsem. Byla jsem hrozně slabá.

7.2.2024 v 1:17 | Karma: 9,29 | Přečteno: 472x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Léčitel

Bylo mi zle. Znovu jsem se svíjela v bolestných křečích. Nerozuměla jsem, proč se ty bolesti stále opakují. Už víc jak deset let jsem nebyla u lékaře. Jediný, komu jsem věřila, že mě vyléčí, byl ON.

20.1.2024 v 18:17 | Karma: 14,49 | Přečteno: 713x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Na dvě seniorky spadla zeď zámeckého parku v Pacově, jednu vážně zranila

9. května 2024  14:29

Ke zranění dvou seniorek došlo ve středu o státním svátku v Pacově na Pelhřimovsku. Na dvě ženy...

Nový ukrajinský rekord: aby zasáhl rafinerii, urazil dron 1500 kilometrů

9. května 2024  14:03,  aktualizováno  14:27

Sledujeme online Nejméně osm lidí utrpělo zranění v ruské Belgorodské oblasti po dronovém útoku, který Rusko...

Bělorusko jde do toho s námi, oznámil Putin k cvičení s jadernými zbraněmi

9. května 2024  14:15

Cvičení zaměřeného na přípravu taktických jaderných zbraní se spolu s Ruskem zúčastní i Bělorusko,...

ANALÝZA: Proč není v Gaze příměří? Hamás dohodu jednostranně pozměnil

9. května 2024

Premium Zhruba 130 dní. Už tak dlouho se v Káhiře jedná o příměří v Gaze. Hlavním odmítačem dohody je...

  • Počet článků 16
  • Celková karma 12,35
  • Průměrná čtenost 713x
Jsem sedmadvacetiletá holka, která se rozhodla psát o tom, co prožila. Od mých osmi let jsem byla součástí skupiny, kterou by většina odborníků (a nejspíš i neodborníků) nazvala pojmem sekta. 

instagram: @mujzivotvsekte

Seznam rubrik