Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Úroveň bití

Věřila jsem, že je nadpozemská bytost. Bytost, kterou tělesná stránka člověka a všechny slasti s ní spojené, nezajímají, protože jsou pod jeho úroveň bytí. Věřila jsem, že je čistota sama. 

Když to všechno skončilo, dozvěděla jsem se, jak moc nejen psychicky, ale i fyzicky některým ženám ubližoval. Jak byl součástí všeho, čím před námi navenek opovrhoval. V mysli jsem se vracela ke všem těm lžím a skrytému týrání, o kterém jsem neměla potuchy. Chtělo se mi zvracet. Velká část z nás se bála na druhé pohlaví jen pomyslet a on se za zavřenými dveřmi dopouštěl těch největších ohavností. Nikdy by mě něco takového ani ve snu nenapadlo. Ale v tu chvíli mi došlo, že kdyby to neskončilo, mohla jsem třeba už za pár měsíců být za těmi zavřenými dveřmi já. 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lucie Svobodová | neděle 3.12.2023 21:03 | karma článku: 15,13 | přečteno: 552x
  • Další články autora

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma: 15,09 | Přečteno: 1608x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Richardova holčička

,,Lucie, vždyť ti to říkám. Tys byla úplnej magor! Nedalo se s tebou vůbec mluvit.” odvětila stroze, aniž by brala nějaký velký ohled na moje city. Vzpomněla jsem si, že jsem to na ní měla vlastně docela ráda.

21.2.2024 v 21:31 | Karma: 10,71 | Přečteno: 519x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Velké sousto

,,Promiň, já tohle asi nemůžu. Nezvládnu to. Je toho na mě moc.” řekl mi potichu a nepřestával nervózně přešlapovat. Byl to přesně týden, co jsem mu to konečně řekla.

18.2.2024 v 19:52 | Karma: 12,15 | Přečteno: 664x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Jen díky Tobě

,,Říkáte, že jste díky němu udělala autoškolu. Vy jste opravdu věřila, že tam je při zkoušce s vámi, dohlíží na vás ve formě nějaké energie nebo dokonce udělá tu zkoušku za vás?”

12.2.2024 v 23:07 | Karma: 11,47 | Přečteno: 403x | Diskuse| Osobní

Lucie Svobodová

Léčitel II.

Pomalu jsem otevřela oči, ale všechno bylo rozmazané. V první chvíli jsem si nedokázala vzpomenout, kde to jsem. Byla jsem hrozně slabá.

7.2.2024 v 1:17 | Karma: 9,29 | Přečteno: 474x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

  • Počet článků 16
  • Celková karma 12,65
  • Průměrná čtenost 713x
Jsem sedmadvacetiletá holka, která se rozhodla psát o tom, co prožila. Od mých osmi let jsem byla součástí skupiny, kterou by většina odborníků (a nejspíš i neodborníků) nazvala pojmem sekta. 

instagram: @mujzivotvsekte

Seznam rubrik